روز جهاني داوطلب مبارك...

مقدسی

آذر 14, 1401

223

روز جهاني داوطلب مبارك...

" . "

پنجم دسامبر از طرف سازمان ملل متحد تحت عنوان روز جهانی داوطلب نام گذاری شده است.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید به عنوان سازمانی مردم نهاد که خود برآمده از انگیزه داوطلبانه هیات موسسین انجمن است، از موسسات با سابقه ایرانی در بهره مندی از نیروی داوطلبان می باشد.

 

داوطلبین در طی سالها فعالیت این انجمن به ارائه خدمات ارزنده ای در قالب گروه های جوان و بانوان برای دستیابی به اهداف موسسه پرداخته اند. خوشبختانه انجمن در سالهای اخیر شاهد تغییرات جدی در رویکرد بهره مندی از نیروی داوطلبان بوده و امروزه شاهد حضور حداکثری این نیروها در عرصه های مختلف می باشیم.

همه ساله با انتخاب شعار و برگزاری رویدادهایی، بار دیگر بر نقش مهم اقدام داوطلبانه در حل مشکلات جهان و توسعه پایدار تاکید می شود و از داوطلبان برای تأمل در مورد جایگاه ویژه خود و مسئولیتهای ناشی از آن، دعوت به عمل می آید.

 

هیات مدیره داوطلب انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی "امید" نیز همواره با وقوف به نقش و اهمیت محوری این نیروها، سعی در سازمان دهی و استفاده بیشتر از پتانسیل های داوطلبانه داشته است و امروزه داوطلبان در بسیاری از فرآیندهای این انجمن دخالت و حضور دارند.

 

ضمن تبریک این روز به تمامی داوطلبان این انجمن، از علاقه مندان به عضویت داوطلبانه در انجمن خیریه "امید" دعوت می شود از طریق مراجعه حضوری به دفاتر انجمن در اورمیه ، تهران، خوي ، مهاباد، ماكو ، سرداشت، بوكان و مياندوآب اقدام به ثبت نام نمایند.

صمیمانه این روز را به نیروهای داوطلب "مجموعه خيريه اميد "که برای کمک و حمایت از بيماران نيازمند مبتلا به سرطان تلاش مي كنند تبریک گفته و امید است که با گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مشارکت، مسئولیت پذیری اجتماعی و نوع‌دوستی و با توسعه همکاری سازمان هاي مردم نهاد، شاهد گسترش روح نشاط و امید در جامعه باشیم.

 

ضمنا به اطلاع می رساند واحد داوطلبان در نظر دارد مراسمی جهت تقدیر و تکریم از داوطلبان فعال سال ۱۴۰۱ در روزهای آتی برگزار نماید که متعاقبا دعوت به عمل خواهد آمد.

 

--------------------------------

باسپاس

روابط عمومي اميد

 

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)