روز جهاني خيريه گرامي باد

مقدسی

دی 26, 1399

213

روز جهاني خيريه گرامي باد

" فراموش نکنیم همه در تلاشیم تا آینده ای بدون سرطان خلق کنیم و وقت عمل همین حالاست "

به احترام کارهای بزرگ و زیبایی كه موسسات خیریه انجام می‌دهند، سازمان ملل متحد در سال 2012 تصمیم گرفت که در تقویم روزی را به عنوان «روز جهانی خیریه» نام‌گذاری نماید. 5 ام سپتامبر (14 شهریور ماه)، سالروز مرگ «مادر ترزا»، سمبل قابل احترامی از کار خیرخواهانه می باشد و انتخاب این روز مستقیماً به تلاش‌های خستگی ناپذیر او در امور خیریه و کمک به هم‌نوع اشاره دارد.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با سابقه قريب به 30 سال ،از سال 1369 و آنوقت که تنها نهادهای محدودی درعرصه بین الملل، آگاه سازی جمعی را هدف گذاری کرده بودند پا به عرصه این حوزه خطیر گذاشت و امروزاز پس بیش از ربع قرن حرکت خستگی ناپذیر، با پیشینه ای بسیار محکم و اقداماتی گسترده، علاوه بر تلاش برای آگاه سازی جمعی در منطقه ای وسیع از کشورعزیزمان ایران، برای کمک به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان نیز گامهای مهم عملی برداشته است.

ساخت و راه اندازی یکی از بزرگترین بیمارستانهای تخصصی و فوق تخصصی خیریه کشور ، سراي اقامتي 30 سوئيته براي اسكان بيماران نيازمند مبتلا به سرطان و … در ارومیه با خدماتی فرامرزی، تنها گوشه ای از این اقدامات است.

قطعا در این موفقیت همراهی هزاران انسان خیر و نیکوکار در برنامه های انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی کمک حال ما و بیماران دردمند هستند عاملی انکار ناپذیر در رسیدن به اهداف عاليه و خداپسندانه این انجمن است.

فراموش نکنیم همه در تلاشیم تا آینده ای بدون سرطان خلق کنیم و وقت عمل همین حالاست

به پاس تلاش برای تحقق هدفی مشترک قدردانتان هستیم

با سپاس

روابط عمومي اميد

———————————
اینستاگرام: omidcharity@
تلگرام: telegram.me/omidcharity

سایت :
https://omidcharity.com/

شماره کارت کمک های مردمی :

۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۱۲-۲۰۴۰

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)