“۲۹ شهريور و در آستانه بازگشايي مدارس جشن مهرانه واحد مددكاري اميد برگزار شد”
هر ساله انجمن خيريه اميد در راستاي حمايت از بيماران مبتلا به سرطان بي بضاعت كه در هنگام بازگشايي مدارس توانايي چنداني براي تامين مايحتاج زندگي و همچنين اقلام مورد نياز فرزندانشان براي شركت در كلاس هاي درس ندارند جشني با عنوان جشن مهرانه برگزار مي نمايد. اين مراسم از يك ماه قبل با مشاركت بخش هاي مختلف و علل الخصوص داوطلبان افتخاري مجموعه خيريه اميد صورت مي گيرد و تمامي هزينه هاي جشن توسط نيكوكاران گرامي تامين مي گردد.
دكتر جواد خشابي رياست محترم هيئت مديره ضمن عرض خير مقدم در اين مراسم ، اميد را به عنوان خانه مددجويان عنوان كرد و حمايت اين سازمان مردم نهاد از بيماران بي بضاعت را طبق روال گذشته اعلام نمود.
اجراي مسابقه نقاشي ، شعبده بازي ، اجراي مسابقه فريزبي ، اجراي نمايش طنز ، اجراي موسيقي زنده از جمله برنامه هايي بود كه در اين جشن اجرا شد و تمامي گروه ها بدون كوچكترين چشم داشتي در اين مراسم حضور داشتند.
اهداي پك هاي بهداشتي، كفش، لوازم تحرير و خوراكي به بيماران تحت پوشش و خانواده هايشان از اهداف اصلي انجمن خيريه اميد بود.
با سپاس
روابط عمومي اميد
———————————
اینستاگرام: omidcharity@
تلگرام: telegram.me/omidcharity
سایت:
https://omidcharity.com/
شماره کارت کمک های مردمی:
۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۰۱۲-۲۰۴۰
پرداخت آسان
*۷۳۳*۴*۳۱۸۸۱#



