مجمع عمومي عادي سالانه انجمن خيريه اميد برگزار شد

مجمع عمومي عادي سالانه انجمن خيريه اميد برگزار شد
۲۲ تیر ۱۴۰۰ اخبار امید بدون دیدگاه ۱ دقیقه مطالعه

“مجمع عمومي عادي سالانه هيأت امناي انجمن خيريه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آذربايجان غربي ” اميد ” با حضور اكثريت اعضا در بيمارستان اميد برگزار شد”

به گزارش روابط عمومي اميد ؛ در اين مجمع كه در تاريخ 17 تير 1400 در محل بيمارستان اميد برگزار شد،‌ هيأت امناي انجمن خيريه اميد مستمع گزارشات هيأت مديره و بازرس و حسابرس انجمن در خصوص گزارشات سال 1399 بودند.

در اين جلسه 22 نفر از اعضاي هيأت امنا پس از دريافت، بررسي و تحليل گزارشات مالي و نحوه عملكرد هيأت مديره و تيم مديريتي بيمارستان صورت هاي مالي سالانه انجمن در سال 1399 و نيز بودجه را در سال 1400 تصويب كردند 

سپاس كه با ما هستيد

روابط عمومي اميد

اینستاگرام انجمن:
https://www.instagram.com/omidcharity/

اينستاگرام بيمارستان:

https://www.instagram.com/omidhospital.urmia

تلگرام:
https://t.me/omidcharity

سایت:
https://omidcharity.com/

ارسال دیدگاه

فیلدهای ضروری علامت‌گذاری شده‌اند.

شماره موبایل 11 رقمی با 09