FA / EN

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید

بیمارستان امید
بیمارستان امید

بخش مراقبت های ویژه (ICU , CCU)

معرفي بخش مراقبت هاي ويژه (ICU&CCU)

خانم دكتر نگين حسين زاده، رياست بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان اميد را بر عهده دارد، مسئول اين بخش نيز برعهده آقاي فؤاد رضوي است.

از بخش‌های تخصصی در بیمارستان اميد که خدمات مراقبت‌های ویژه پزشکی را به بیماران ارائه می‌دهد بخش هاي CCU  وICU  است كه با بكارگيري تجهيزات و دستگاه هاي كنترل كننده علائم حياتي و نيز با بهره مندي از تخصص پزشکان و پرستاران مراقبت‌های ویژه، فعاليت مي كند.

بیماران معمولاً با بیماری‌ها و موارد تهدید کننده زندگی مانند؛ سندرم زجر حاد تنفسی، شوک عفونی و يا پس از جراحی‌های عمده و با خطر بالا، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند.

 

بي شك مجهزترين بخش بيمارستان اميد با 17 تخت بستري و تجهيزات كم نظيري چون مانيتورهاي كنترل علائم حياتي فول پارامتر، دستگاه ­هاي ونتيلاتور، سونوگرافي و راديولوژي پرتابل و همچنين فعاليت متخصصين بيهوشي شبانه روزي مجرب، مركز مراقبت هاي ويژه بيمارستان اميد را در انجام رسالت خطير خود به توفيقاتي چشمگير رسانده است.

 

دارا بودن 16 تخت بستري ويژه  و يك اتاق ايزوله با دستگاه­ هاي مجهز، بيمارستان اميد را در زمره مراكز درماني پيشرفته استان قرار داده تا پزشكان با تكيه بر دانش خود، با اطمينان خاطر روند درمان بيماران را پيگيري كنند.

 

در كنار تمامي امكانات درماني اين بخش به دليل شرايط خاص آن و عدم ملاقات همراهان بستري شده خود بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان اميد مجهز به اتاق مانيتورينگ همراهان است كه اين امكان را براي همراهان بيمار فراهم مي كند تا بتوانند بيمار، روند درمان و خدمات پرسنل فداكار را نظاره گر باشند.

 

بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان اميد نيز بصورت 24 ساعته و شبانه روزي فعاليت مي كند.

 

پزشكان متخصص بيهوشي بخش مراقبت هاي ويژه:

دكتر بهزاد سينايي

دكتر نگين حسين زاده

دكتر خليل عسگرپور

دكتر رامين موتاب صحيح آذر

دكتر رزيتا حقي

دكتر هاله چمن علي احمدي

دكتر سيد محمد طباطبائي

دكتر داريوش درخشاني

دكتر پريسا اقتصاد دوست

دكتر مهدي احساسات وطن

دكتر مهرشاد رفعتي

دكتر آرش طلوع مهر

دكتر نسرين زارع اكباتاني

دكتر سحر عباسپور

 

پزشكان متخصص قلب و عروق بيمارستان اميد:

دكتر علاء الدين مهري

دكتر كامران آئين فر

دكتر ندا تركماني

دكتر احسان مظفري

دكتر ليلا تقي پور ثاني