سلام ، عرض ادب و احترام خدمت تمام دست اندرکاران مرکز امید ، بسیار سپاسگزارم از تمام عزیزانی که در تهیه این فیلم یادگاری از مرحوم جناب آقای دکتر مهری زحمت کشیدند . افتخار بنده این هست که سالیان زیادی بعنوان کارمند در محضر این بزرگ مرد در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجانغربی خدمت کرده ام و نکات بسیار ارزنده و کاربردی از این مرد بزرگ آموختم ، جا دارد از همسر محترمه ایشان سرکارخانم دکتر غفارزاده هم یادی کنیم و برای ایشان هم از درگاه ایزد منان سلامتی و تندرستی و طول عمر با عذت را خواهانم . دست مریزاد به همه کارکنان و پرسنل محترم مرکز درمانی امید
سلام ، عرض ادب و احترام خدمت تمام دست اندرکاران مرکز امید ، بسیار سپاسگزارم از تمام عزیزانی که در تهیه این فیلم یادگاری از مرحوم جناب آقای دکتر مهری زحمت کشیدند . افتخار بنده این هست که سالیان زیادی بعنوان کارمند در محضر این بزرگ مرد در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجانغربی خدمت کرده ام و نکات بسیار ارزنده و کاربردی از این مرد بزرگ آموختم ، جا دارد از همسر محترمه ایشان سرکارخانم دکتر غفارزاده هم یادی کنیم و برای ایشان هم از درگاه ایزد منان سلامتی و تندرستی و طول عمر با عذت را خواهانم . دست مریزاد به همه کارکنان و پرسنل محترم مرکز درمانی امید که در راه خدمت به محرومین و نیازمندان تلاش میورزند
سلام ، عرض ادب و احترام خدمت تمام دست اندرکاران مرکز امید ، بسیار سپاسگزارم از تمام عزیزانی که در تهیه این فیلم یادگاری از مرحوم جناب آقای دکتر مهری زحمت کشیدند . افتخار بنده این هست که سالیان زیادی بعنوان کارمند در محضر این بزرگ مرد در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجانغربی خدمت کرده ام و نکات بسیار ارزنده و کاربردی از این مرد بزرگ آموختم ، جا دارد از همسر محترمه ایشان سرکارخانم دکتر غفارزاده هم یادی کنیم و برای ایشان هم از درگاه ایزد منان سلامتی و تندرستی و طول عمر با عذت را خواهانم . دست مریزاد به همه کارکنان و پرسنل محترم مرکز درمانی امید
سلام ، عرض ادب و احترام خدمت تمام دست اندرکاران مرکز امید ، بسیار سپاسگزارم از تمام عزیزانی که در تهیه این فیلم یادگاری از مرحوم جناب آقای دکتر مهری زحمت کشیدند . افتخار بنده این هست که سالیان زیادی بعنوان کارمند در محضر این بزرگ مرد در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجانغربی خدمت کرده ام و نکات بسیار ارزنده و کاربردی از این مرد بزرگ آموختم ، جا دارد از همسر محترمه ایشان سرکارخانم دکتر غفارزاده هم یادی کنیم و برای ایشان هم از درگاه ایزد منان سلامتی و تندرستی و طول عمر با عذت را خواهانم . دست مریزاد به همه کارکنان و پرسنل محترم مرکز درمانی امید که در راه خدمت به محرومین و نیازمندان تلاش میورزند