اهداي يك دستگاه اكسيژن ساز به بيمارستان اميد از طرف بانك مهر ايران

اهداي يك دستگاه اكسيژن ساز به بيمارستان اميد از طرف بانك مهر ايران
۹ خرداد ۱۴۰۱ اخبار امید بدون دیدگاه ۱ دقیقه مطالعه

تقدير از مسئولين محترم بانك مهرايران بابت اهداي يك دستگاه اكسيژت ساز به بيمارستان اميد 

سپاس از اينكه در مسير سخت درمان بيماران نيازمند مبتلا به سرطان هميار ما هستيد


اینستاگرام انجمن خيريه اميد:

https://www.instagram.com/omidcharity

لينك اينستاگرام بيمارستان :
https://www.instagram.com/omidhospital.urmia/

ارسال دیدگاه

فیلدهای ضروری علامت‌گذاری شده‌اند.

شماره موبایل 11 رقمی با 09