“اقدام خيرخواهانه خير نيكوكار بي نام كه براي چندمين بار سفره بيماران نيازمند را رنگين كرد اهداي 50 بسته حمايتي به مددجويان تحت پوشش اميد”
اقدام خيرخواهانه خير نيكوكار بي نام كه براي چندمين بار سفره بيماران نيازمند را رنگين كرد
انجمن خيريه اميد به مناسبت فرا رسيدن نوروز هرساله جشني با مضمون جشن عيدانه و جهت حمايت از مددجويان تحت پوشش خود برگزار مي كند اما امسال با توجه به اهميت حفط سلامت مددجويان گرامي و پيشگيري از هر گونه بيماري واگيردار تعداد 50 بس حمايتي به ارزش چهل و يك ميليون تومان شامل مواد خوراكي و بهداشتي با كمك خيرين محترم آماده و در سالن آمفي تئاتر اميد به بيماران محترم تحويل داده شد.
گفتني است اين سيزدهمين برنامه حمايتي واحد مددكاري اميد مي باشد كه سالانه در دو نوبت به مناسبت بازگشايي مدارس و نوروز برگزار مي شود.
مهرباني در اميد ادامه دارد.



