بیمه تجارت نو، حامی بیماران مبتلا به سرطان
اعضا هیئت مدیره دفتر تهرانِ انجمن خیریه امید، از حمایت های شرکت بیمه تجارت نو در راستای تامین هزینه های دارو و درمانِ بیماران نیازمند مبتلا به سرطان قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی امید، در این آئین که روز شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ و در محل دفتر این شرکت برگزار شد، آقایان دکتر فرشباف، یوسفزاده و صدری با اهدا لوح تقدیر از حمایت جناب آقای دکتر هادی مدیرعامل این شرکت از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان قدردانی کردند.

شرکت بیمه تجارت نو در اقدامی خیرخواهانه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین هزینه های دارو و درمان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان به انجمن خیریه امید اهدا کرده اند که این مهم نشانگر روحیه خیرخواهانه، مسئولیتپذیری اجتماعی و توجه ویژه به امور انساندوستانه این شرکت است.
انجمن خیریه امید بر این باور است که همدلی و همراهی خیرین و مجموعههای اقتصادی متعهد، سرمایهای گرانبها برای ایجاد امید، کاهش آلام بیماران و یاریرساندن به خانوادههای نیازمند است و استمرار این حمایتها میتواند زمینهساز اتفاقات ارزشمند و ماندگاری در جامعه باشد.



