نیکوکاران آذربایجان غربی کمک حال انجمن خیریه امید، این بار در قامت روزه داران و زکات فطره

مقدسی

دی 26, 1399

843

نیکوکاران آذربایجان غربی کمک حال انجمن خیریه امید، این بار در قامت روزه داران و زکات فطره

" کمکهای مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در قالب زکات فطریه سال 98 به انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در مقایسه با کمکهای پارسال 40 درصد افزایش یافت "

کمکهای مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در قالب زکات فطریه سال 98 به انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) در مقایسه با کمکهای پارسال 40 درصد افزایش یافت.
بر اساس اعلام کمیته زکات فطره انجمن امید، روزه داران آذربایجان غربی در ارومیه با مراجعه به 7 غرفه پیش بینی شده این انجمن، افزون بر 2 میلیارد و 267میلیون ریال کمک نقدی در قالب زکات فطره، کفاره روزه و سهم سادات اهداء کردند که نسبت به کمکهای پارسال آنها رشد 40 درصدی داشت.
این برای نخستین بار است که سقف زکات فطره جمع آوری شده در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) از مرز 2 میلیارد و 200 میلیون ریال می گذرد تا مردم نوع دوست آذربایجان غربی به ویژه ارومیه ای ها بار دیگر اعتماد خود به این انجمن در درمان بیماران نیازمند را به اثبات برسانند.
روزه داران مومن و نیکوکار آذربایجان غربی که از هیچ فرصتی برای کمک به انمن خیریه امید نمی گذرند، پارسال نیز افزون بر یک میلیارد و 615 میلیون ریال از زکات فطره خود را برای درمان بیماران نیازمند این انجمن هدیه کرده بودند.
شایان ذکر است کمیته زکات فطره انجمن امید از واحد های روابط عمومی، جذب کمکهای مردمی، امور مالی، امور عمومی و داوطلبان تشکیل شده است و امسال برای معرفی غرفه های انجمن و جذب مشارکت مردم خیر و نوع دوست اقدامات گسترده ای از جمله نصب بنر و ارسال پیامک به خیرین تدارک دیده بودند.
با سپاس
روابط عمومي اميد
———————————
اینستاگرام: omidcharity@
تلگرام: telegram.me/omidcharity

سایت :
https://omidcharity.com/

شماره کارت کمک های مردمی :

۵۸۵۹ -۸۳۷۰-۰۰۱۲ -۲۰۴۰

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)