آبیاری درخت مهربانی در شهرستان مهاباد

مقدسی

شهریور 15, 1400

374

آبیاری درخت مهربانی در شهرستان مهاباد

" . "

در نشست هم اندیشی مسئول شعبه انجمن خیریه امید در مهاباد با تنی چند از مسئولان و مدیران این شهرستان، راهکارهای جذب کمک های مردمی در راستای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه امید؛ در این نشست که در محل شعبه انجمن خیریه امید در مهاباد برگزار شد، آقایان کریم سلیمانی رئیس آموزش و پرورش، علی بی ژن بخشدار مرکزی، فایق اسماعیل فقه مسئول آزمایشگاه بتن و خاک شهرستان و عظیم سلیمی مسئول شعبه مهاباد انجمن خیریه امید حضور داشتند.

بررسی ظرفیت های خیرین در شهرستان مهاباد، شیوه های معرفی انجمن به خیرین شهرستان و همفکری در مورد جذب نیکوکاران مهاباد به انجمن امید از موضوعات اصلی این جلسه هم اندیشی بود.

شعبه مهاباد انجمن خیریه امید، سومین شعبه این انجمن خیریه بزرگ است که پس از شهرستان های خوی و ماکو در جنوب آذربایجان غربی آغاز به فعالیت کرده است.

جمع آوری کمک های مردمی و بهره مندی از ظرفیت خیرین شهرستان مهاباد در ایجاد و تقویت ساختارهای بهداشتی و درمانی در امر پیشگیری و درمان سرطان از اهداف اصلی راه اندازی این شعبه است که تیرماه سالجاری فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرده است.

اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)