جمع آوری بيش از 5 میلیارد ریال فطریه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان....

مقدسی

اردیبهشت 28, 1400

550

جمع آوری بيش از 5 میلیارد ریال فطریه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان....

" به همت خیرین و تپش قلب های پاک روزه داران: به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه امید؛ با به پایان رسیدن یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان، روزه داران و مومنان خیر و نیک اندیش کشور، آذربایجان غربی و شهر ارومیه؛ بیش از 5 میلیارد ریال در قالب فطریه و کفاره امید به درمان بیماران مبتلا به سرطان کمک کردند. "

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه امید؛ با به پایان رسیدن یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان، روزه داران و مومنان خیر و نیک اندیش کشور، آذربایجان غربی و شهر ارومیه؛ بیش از 5 میلیارد ریال در قالب فطریه و کفاره امید به درمان بیماران مبتلا به سرطان کمک کردند.

این مبلغ که رقم آن 5 میلیارد و 66 میلیون و 154 هزار و 532 ریال است، از فعالیت 4 پایگاه شهری در ارومیه و شعبات استاني و پرداخت غیرحضوری خیرین از سراسر ایران و استان بواسطه درگاه پرداخت فطریه در پایگاه اینترنتی و از طریق واریز به شماره کارت انجمن امید نزد بانک تجارت به شماره کارت  5859837000122040 محقق شده است.

لازم به ذکر و تاکید است که در این مسیر دشوار اما شیرین، انجمن امید به نیابت از خانواده های بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، قدردان قلب های پاک خیرین نیک اندیش ایران، و نیز همراهی و مساعدت اصحاب رسانه در سطوح ملی و استانی اعم از سايت تحليلي خبری عصر ایران و ... برای انعکاس فعالیت ها و رسالت انجمن خیریه امید و معرفی محل جمع آوری زکات فطریه مومنان و روزه داران بوده و هست.

همچنین شایان ذکر است که در سال 1399 انجمن خیریه امید با کمکهای خیرین هزينه اي بالغ بر سه ميليارد تومان را برای درمان، اسکان و رفع مشکلات معیشتی خانواده های نیازمندان بیماران مبتلا به سرطان صرف کرده است.

برای دردِ فقر و رنج سرطان پایانی نیست، انجمن خیریه امید برای کاهش آلام دردمندان رنجدیده از سرطان، متوضعانه خواستار و امیدوار به استمرار تپشِ قلب های مهربان خیرین نیک سرشت است.

سپاس كه با ما هستيد

روابط عمومي اميد

اینستاگرام انجمن:
https://www.instagram.com/omidcharity/

اينستاگرام بيمارستان :

https://www.instagram.com/omidhospital.urmia/

تلگرام:
https://t.me/omidcharity

سایت
https://omidcharity.com

 

 











اشتراک گذاری :

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نام *

ایمیل

نظر شما *

عبارت امنیتی




نظرات شما (0)